Carel Schrier

Carel Schrier

Hoi ik ben Carel! Online marketeer, altijd bezig met vernieuwing en ontwikkeling!

Samenwerking Tradeplace en AddMark: groei met behulp van HubSpot

18 juni, 2021

<span id=Samenwerking Tradeplace en AddMark: groei met behulp van HubSpot">

Tradeplace speelt in op bijna alle digitale zakelijke vereisten die tussen leveranciers en detailhandelaren bestaan. Hiermee zijn zij groot in de huishoudelijke apparaten, maar ook elektronicamerken voor consumenten zijn terug te vinden in het portfolio. Klanten die de oplossing van Tradeplace gebruiken zijn onder andere AEG, Bosch, Samsung en Philips. Tradeplace staat hierdoor goed bekend en wordt veel gebruikt in alle landen van de Europese Unie.

Focus wordt gelegd marketing

Na 20 jaar wordt er door Tradeplace focus gelegd op marketing en data. De enorme hoeveelheid aan data is een ideaal vertrekpunt om grote stappen te maken. Het structureren en inzichtelijk maken van belangrijke data op één plek vormt de basis voor de marketing. Op basis van gedrag, kenmerken en activiteiten wordt de marketing zo optimaal ingezet.

Kansen benutten met HubSpot

De kansen, mogelijkheden en het gebruikersgemak zijn voor Tradeplace doorslaggevend geweest om te kiezen voor HubSpot. De juiste oplossing voor uitdagingen als het inzichtelijk maken van klantdata, meer efficiëntie middels automatiseringen en groei met de inzet van inbound marketing.

Samenwerken voor een vliegende start

Een mooie samenwerking is tot stand gekomen door de combinatie van begeleiding bij de HubSpot onboarding en een gerichte marketing expertise. Een sterke combinatie die de basis legt voor groei.

Wellicht vind je deze blogs ook interessant